niedziela, 11 października 2015

NEW START


Hej!♥
 Teraz liczy się to co jest i będzie! A wiem, że będzie dobrze! 
Powracam do pisania i prowadzenia strony, bo najzwyczajniej w świecie mi tego brakowało. W tym roku nie chodzę na zajęcia teatralne i czuję się niespełniona. Pragnę coś robić, rozładowywać energię na coś co lubię i zarażać innych uśmiechem... A tę możliwość daje mi blog. Nie będę odkładać przyjemności na rok, tylko z powodu szkoły. Wychodzę z założenia, że jeśli się naprawdę chce to się potrafi! I ja zamierzam tego dowieść.
Nowa Ja,
z nieco większym bagażem doświadczeń, 
z jeszcze większą dawką pozytywnej energii 
i z jeszcze większą motywacją do działania.

Na dobry początek, chcę podzielić się z Wami krótką formułką, której słowa powtarzam codziennie rano, z chwilą otworzenia oczu. Pomagają mi one lepiej nastawić się na właśnie rozpoczynający się dzień.
"DZISIAJ CZEKA MNIE TYLKO DOBRO
DZISIAJ ZISZCZĄ SIĘ MOJE WSZYSTKIE PRAGNIENIA
DZISIAJ MAGIA I CUDA BĘDĄ ZE MNĄ PODĄŻAĆ KROK W KROK"









Spróbujcie od jutra, a zobaczycie, że dobre nastawienie przyciąga do Was same dobre rzeczy!


Jowita