środa, 1 lipca 2015

OWN WORLD


Witam Was baaardzo gorąco!
W końcu Mamy wakacje! Te upragnione i z niecierpliwością wyczekiwane! A więc, standardowe pytanie- jak mineły Wam pierwsze dni?
Moje rozpoczęcie zalicza się do najbardziej udanych dni tego roku, dlatego jestem pozytywnie nastawiona co do reszty! :')

W niedzielę wylatuję do Holandii i nie mogę się już doczekać! Jest to druga  i niestety ostatnia część wymiany artystycznej. Po raz ostatni wystawimy Nasz musical... Chwila opuszczenia lotniska, będzie chwilą naszego ostatniego spotkania, później pozostanie już tylko kontakt internetowy. Z jednej strony czuję się podekscytowana wyjazdem, a z drugiej lekko przybita. Wiem, że pożegnanie dla wszystkich będzie bolesne. Sama myśl o tym, powoduję że kręci mi sie łza w oku... Postanowiłam sobie jednak, ze przez cały pobyt tam, nie będę się tym zamartwiać, tylko spędze najlepsze chwile do których będę powracać z uśmiechem na twarzy :)
Wracam 12 lipca, więc robię małą przerwę w blogowaniu, ale zaraz po powrocie możecie spodziewać się notki. 

A Wy jakie macie plany na ten wakacje? 
Wczasy za granicą czy w kraju? Z przyjaciółmi czy z rodzicami?







spodnie- H&M/ buty- CZASNABUTY.PL

Zanim na dobre się pożegnamy chcałabym Wam coś przedstawić :')

"Każdy z Nas rodzi się razem ze światem i umiera razem ze światem, ponieważ każdy nosi w sobie swój własny, osobisty świat" ~~Kodo Sawaki

Ten cytat pokazała mi ostatnio ciocia i od razu zadecydowałam, że umieszczę go w kolejnym wpisie. Uważam, że warto poświęcic chwilę i głębiej zastanowić się nad jego słowami...


instagram //  ask.fm //  fanpage  


Jowita