niedziela, 26 kwietnia 2015

IN OUR HEAD



Hejj

Z pewnoscią każdy z Was miał ochotę choć raz, dowiedzieć się co tak na prawdę siedzi w głowie kolegi, koleżanki czy innej osoby. Powiem Wam, że ja też wiele dałbym aby mieć umiejętność czytania w cudzych myślach. Tylko czy to nie jest czysta ciekawość? Jest! A "ciekawość to pierwszy stopień do piekła". Jednak nie o samą tę 'zasadę' mi chodzi... Bo zastanówcie się przez chwilkę czy gdyby otrzymanie takiej szansy było na wyciągnięcie ręki, zrobilibyście to? W takim wypadku, wydaje mi się, że moja ręka zostałaby wycofana. Być może dowiedziałabym się czegoś czego nie powinnam, albo nie chciałabym wiedzieć... Może być i tak. Przecież ludzka wyobraźnia nie pisze tylko kolorowych scenariuszy. Być może dowiedziałąbym się czegoś, co sprawiłoby mnie najszczęśliwszą osobą na świecie, ale jeśłi jest Nam coś pisane to i tak tego doświadczymy :')

Więc...
Czy nie fajnie jest żyć w takiej małej niewiedzy z nutką adrenaliny?
 Czy nie miło jest czasem zostać zaskoczonym przez życie? 
Przecież właśnie dla takich chwil żyjemy- dla tych, które przyjdą same, a które okażą się najlepsze pośród wszystkich! 

A teraz zapraszam do oglądnięcia zdjęć, które mają zachęcić Was do aktywnego spędzenia wolnego czasu- najlepiej na świeżym powietrzu :)






espadryle-PRIMARK/ bransoletki-MISSIU/ plecak- KLIK


A Wy chcielibyście zakraść się do czyjegoś umysłu?




Jowita