środa, 11 marca 2015

RAY OF SUNSHINE

Hello!

Z racji tego, że wiosna zbliża się do nas WIELKIMI KROKAMI, we mnie zbiera się coraz więcej pozytywnej energii. Uwielbiam słoneczne dni, śpiew ptaków, pierwsze pąki na drzewach, dłuugie godziny spędzone na świeżym powietrzu w towarzystwie przyjaciół...
Właśnie. A więc, co sprawia, że się uśmiecham?


pogoda- gdy budzę się, a za oknem widzę piękne słońce
mój radosny piesek- szczególnie z rana, gdy budzi mnie i nie spocznie póki nie uchylę choć jednej powieki


przyjaciele- wolny czas, któy z nimi spędzam i wspaniałe wspomnienia
blog- każdy udostępniony przez Was komentarz i nowy obserwator


moja pasja- próby teatralne, castingi i występy na scenie
kawałek czekolady- zdecydowanie należe do jej zwolenników


Wy- prywatne wiadomości od Was
rodzice- bywają na prawdę zabawni :D


szkoła- nie sama w sobie, ale możliwość spotkania wszystkich znajomych, z którymi nie mam kontaktu poza nią
marzenia- mój świat, w który uciekam kiedy tylko mi się zapragnie

A co maluje uśmiech na Waszej twarzy?
Co Wam daje poczucie szczęścia?

instagram
facebook


Miłej nocy!