niedziela, 4 stycznia 2015

WELCOME 2015

Witajcie w roku 2015!

Jak się czujecie? Sylwester udany?
Bo jeśli ja miałabym określić go jednym słowem- nie dałabym rady ;)
Uważam, że było to najlepsze zakończenie i rozpoczęcie roku!
Spędziłam go w gronie najbliższych przyjaciół.
Były tańce, śpiewy, zimne ognie, fajerwerki i nieoczekiwane odwiedziny (ale nie ukrywam, że bardzo miłe).
Poszłyśmy spać dopiero nad ranem, ale już po kilku godzinach znów byłyśmy na nogach i wiecie co? Ani trochę nie czułam się zmęczona.
Mogłabym codziennie wstawać z dziewczynami (Wiktorią, Pauliną, Alą, Julą i Weroniką), bo dobre rozpoczęcie dnia zapowiada tak samo dobre zakończenie.
Mam rację?





Ale wracając do 2015... 
Każdy ma jakieś postanowienia i ja również, które pozostawię dla siebie ;) Mam nadzieję, że w tym razem mi się uda! Zwykle więcej czasu zajmuje mi samo wymyślenie ich niż realizacja (bardzo szybko zapominam lub rezygnuję- niestety).

♥ ♥ ♥

Nowy Rok wiąże się ze zmianami, sama nazwa nowy oznacza inny.  A ja na tę listę wpisałam design strony, więc przez najbliższy czas możecie spodziewać się wielu odmian- zamierzam poeksperymentować ;D
A jaki będzie tego efekt?
Nie wiem.
Zobaczymy :)
Piszcie w komentarzach czy zmiany są lepsze czy nie.
Chętnie wysłucham Waszych wskazówek

♥ ♥ ♥

15 stycznia czeka mnie premeira w Warszawie, a 4 lutego w Gołdapii, z czego bardzo się cieszę. Już wiem, że ten rok przyniesie mi niezapomniane wrażenia i bagaż nowych doświadczeń. Mam tylko nadzieję, że będę miała trochę czasu, aby wybrać się na zdjęcia, ponieważ Gołdap to piękne, malownicze miejsce.
Oczywiście po powrocie będziecie mogli przeczytać o moich relacjach w poście (obiecuję zdradzę je z najmniejszymi szczegółami)

♥ ♥ ♥

Jestem zadowolona, że w końcu udało mi się wybrać na sesje. Im więcej czasu wolnego, tym mniej czasu na zdjęcia i bloga. Wiecie chyba jak to jest? Prawie w ogóle nie ma mnie w domu, a kiedy już jestem to staram pomagać się mamie.
Ale postaram barziej się zmotywować i wziąć do roboty!
A tu: szczere podziękowania dla Pauli, która poświęciła się i w tak niekorzystną pogodę odegrała rolę fotografa. DZIĘKUJĘ! ♥


Na tę chwilę myślę, że to wszystko. 
Chciałabym jeszcze podziękować za ponad 5 tysięcy wyświetleń ♥ ♥
Mam nadzieję, że ten rok przyniesie ich jeszcze więcej, przyciągnie nowych czytelników oraz pozwoli zostać "starym" (trochę niezgrabnie to ujełam, ale wiecie co mam na myśli)







zegarek- Casio/ płaszczyk-Zara

FALLOW ME ON INSTAGRAM

Miłego wypoczynku!