wtorek, 2 grudnia 2014

HAPPINESS RESORT

Hej! 
Przygotowałam dla Was bardzo przyjemny wpis, a mianowicie o PRZYJAŹNI :)

♥ ♥ ♥ 

Dostać miano PRZYJACIELA to 
najcudowniejszy prezent jaki można otrzymać.
Dać komuś miano PRZYJACIELA to 
najcudowniejszy prezent jaki można podarować.


Czy nie miło jest mieć kogoś, komu można wypłakać się w rękaw?

Czy nie miło jest mieć kogoś, do kogo zawsze uśmiechamy się szczerze?



Czy nie miło jest mieć kogoś, z kim można dzielić chwilę?

Czy nie miło jest mieć kogoś, kto poda nam pomocną dłoń, 
gdy będziemy tego potrzebować?


Czy nie miło jest mieć kogoś, dla kogo odległość nie ma znaczenia?

Czy nie miło jest mieć kogoś, z kim czas staje w miejscu?


Czy nie miło jest miec kogoś, kto stanie za nami murem w każdej sytuacji?

Czy nie miło jest mieć kogoś, komu można powiedzieć DZIĘKUJĘ?





Czy nie miło jest mieć PRZYJACIELA?


I mój ulubiony cytat:

"PRAWDZIWA PRZYJAŹŃ ZAWARTA W MŁODOŚCI 
UMIERA PÓŹNIEJ NIŻ MY SAMI"



A na koniec:
Zapytałam niektórych co dla nich znaczy przyjaźń,
kim jest przyjaciel... 
Wszyscy (choć indywidualnie) zgodnie odpowiedzieli, 
że jest to cudowna relacja między ludźmi,
która opiera się głównie na zaufaniu.

"Przyjaźń to relacja między osobami, które wiedzą o sobie wszystko, mogą sobie o wszystkim powiedzieć i mają do siebie zaufanie"

"Przyjaciel to osoba, której mogę się wygadać, wypłakać, z którą mogę się pośmiać i przy której moge być sobą"

"Przyjaciel to osoba, której jesteśy pewni, wiemy, że w każdej chwili nam pomoże"

"Osoba, która wpiera mnie jak mama, ale ochrz**** gorzej niż jakakolwiek nauczycielka"

"Bez przyjaciół jesteśmy nikim"

"Osoba, która jest ze mną bez względu na wszystko"

"Przyjaźń to więź łącząca ludzi, która nigdy nie powinna się przerwać"

"Osoba, która zawsze będzie mnie wspierać"

"Osoba która lubi ze mną spędzać czas"

"Przyjaciel to ktoś z kim mam niesamowite wspomnienia"

"Przyjaciel to ktoś na dobre i na złe"

"Przyjaźń opiera się na wzajemnym zrozumieniu i pomocy"


A tu piękna róża, którą dostałam od od najcudowniejszy osób na świecie...
(Wiem, że to czytacie laski- dziękuję!!)



A jakie są Wasze refleksje na ten temat? 
Miłego wieczoru!